weekend med Josefin!

Hejsan!

I fredags så åkte jag till Josefin ute på Long Island. Jag kom fram lite innan sju och då åkte vi hem. Vilket hus alltså!
Lugnt och fint var det där ute. Vi började i alla fall laga lite mat och så satt vi och prata. Lite senare kom Clara och vi åkte in till Huntington. Vi bestämde oss för att gå på The Vow. Vi köpte biljetter och sen åkte vi hem för Josefins anstikte började klia.. Hon fick en allergiskreaktion mot någonting. Så hon fick stanna hemma.
Filmen däremot var lite till en besvikelse.. Den var bra, men jag hade förväntat mig så mycket mer..

På lördagen så vakna vi båda rätt tidigt. Det snöade och var jättefint. Sen vid tio tiden åkte vi till ett Mall. Där låg också Ikea. Jag spendera ännu mer pengar som jag inte borde gjort men vi skulle på en fest där temat var blått och svart och jag hade inget med mig så.. Ikea var som vanligt. Maten såg väldigt B ut så vi åkte och handla på Whole Foods istället. När vi kom hem så bakade vi bröd som vi köpt på ikea. Vi hade även köpt hushållsost!!!! <3 vi åt upp hälften på en dag.. haha. Så jäkla gott var det. Slingade Josefins hår medans brödet jäste och var i ugnen.
Vi började fixa oss och sen laga vi mat. Kyckling wok. Muuuumms!

Sen kom det två tyskar och en amerikan till oss. Det var trevligt och sen åkte vi till tennishallen där festen skulle vara. Först så var det inte alls kul, men det blev vad man gjorde det till helt enkelt!




Igår, söndags, så var jag hemma till elva ungefär. Chilla lite och sen gick jag för att möta Anna. Au pair möte stod på schemat. Vi skulle till ett ställe som hette Slates tror jag. Spela lite pingis och biljard. Det var riktigt roligt!
Sen åkte jag hem, förde över pengar och åkte över till East side för att möta en annan Klara. Hon käka lite och sen drog vi till best buy för att köpa en ny kamera. Min gick sönder på lördag natten... Aja.. hade ändå tänkt köpa en ny.. Det blev en Sony Nex C3. Jag stod och tveka så mkt om jag skulle ta en försäkring.. Bestämde mig för att inte göra det för jag kommer vara försiktig med den här, men bra som jag är får jag kameran 100 dollar billigare så 1 år försäkringen inom best buy blev typ gratis ;D hehehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback