var är träningsvärken?

Ja det undrarjag verkligen. Seriöst, jag svettas ju som en gris varje pass och tror att jag ska behöva sluta göra övningen för att det är så jobbigt, men ändå får jag ingen träningsvärk?
Kan det betyda att jag är så grymt vältränad?!?!?! Nej inte alls... Får väl fortsätta och se om det kommer snart.

Idag tog också min kära kompis Kristin körkort!!!! Så duktig hon är!!! Längtar tills jag kommer hem och hon ska köra mig till Heron. Fast jag kommer nog köra hem eftersom jag inte kört på så länge, hehehehehe :D
Men gratttis Kristin :D


Kommentarer
» Andreas

Grattis Kicki!

Att bedöma träningspasset med hänsyn till förekommande träningsvärk dagen efter är en bristfällig riktlinje, om träningspasset har varit av sämre kvalité. Sålänge du blir andfådd, svettas och styrketränar med maximal ansträngning (med avseende på ditt schema) så bör allt vara i sin ordning.

Träningsvärk är, i den bemärkelsen att det är muskelsmärta, tecken på radikal och konstruktiv process. Eftersom att du inte fick träningsvärk, det kan mycket väl ge antydan på att du har anpassat dig och att det skulle passa med att inkorporera mer variation.

2012-02-29 20:33:04
» Kicki

TAAAAACK :D

Längtar tills du kommer hem så vi får köra!

2012-03-01 00:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback