personlig tränare

Hola!!

Veckan har rullat på som vanligt. I tisdags blev det träning och sen jobb. Valentine's day var det också, så jag och ungefär 9 tjejer till möttes upp på Times Square för att gå och käka en gå middag. Det var riktigt trevligt, men det blev lite snabbt för några tjejer var tvungna att ta South Ferryn till Staten Island då dom bor där.



I onsdags så tränade jag igen. Körde en timme på crosstrainern. Och medans jag gick där så Theresia fram, en personlig tränare. Hon frågade mig om jag hade fått min gratis session när jag gick med i gymmet och jag sa nej. Så vi bestämde då att vi skulle ses på fredag( idag) och träna lite. Sen jobbade jag på.. Kollade på biggest loser på kvällen och det var det..

I igår(torsdags) så körde jag crosstrainern i tio min, sen körde jag lite maskiner. 3X10 repetioner. Och sen efter det så sprang jag på treadmill i 30 minuter. Hämtade barnen från skolan då vi skulle ha mammaträff hemma hos oss. Dagen gick fort men volymen var väldigt hög under dagen så när alla hade gått märkte man hur trött man var.

Efter många försök på att träffa varandra så sågs äntligen(!!!) jag och Patricia varandra. Super härlig tjej som jag gärna träffar igen. Vi möttes vid times Square och sedan så bestämde vi oss för att kolla på bio. Det blev Man on A Ledge, rekommenderar filmen grymt mycket!!! Men det var två timmar kvar innan den skulle börja så vi åt lite onyttigt och sen gick vi runt lite, satte oss på starbucks och snacka. Kom inte hem förrän ett och somna väl vid halv två..


Gick upp idag (fredag) vid åtta. Käka frukost, havregrynsgröt har blivit så otroligt gott!!! Sen drog jag till gymmet, körde ungefär 30 minuter på crosstrainern och sen var det dags för personlig träning. Hon mätte mitt fett och så vägde vi mig. Till min besvikelse så har jag inte gått ner.. Men jag har inte gått upp heller. 30% kroppsfett har jag, JIPPI!!! eller inte... Träningen var enkla övningar men dom kändes verkligen. Så dom ska jag försöka göra två gånger i veckan.  Vi diskuterade också att jag borde gå ner ungefär 15 pounds. Så jag väger 57 kg. Här seriöst inte vägt så lite sen 7 kanske??? Kommer inte ens ihåg. Men för mig handlar det inte så mkt om att gå ner i vikt, även om det vore ett super plus, men jag bara bli tonad liksom!!

Får se också om jag ska köpa mer personlig träning... men det är inte billigt...
till nästa gång, ha det bra!! :D

Kommentarer
» Amanda

Fan vad du är med om mycket! Härligt.



Och den översta bilden på tjejerna är ju kanonbra! Kul med en ny kamera!



Love you!

2012-02-18 07:49:55
URL: http://amandiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback