pepper steak

FÖRLÅT KICKI, men jag har syndat... Käkade en BJ igår, popcorn idag, icecream sandwich och nötter. Snälla hjälp mig att sluta äta skit. Det gick i en månad ungefär.. Fan... Ska ju snart ha bikini på mig.
Fast cred till mig som är ute och springer nästan varje dag. Idag och igår blev det 5 kilometer. Men det hjälper ju inte om jag ska käka massa strunt... Ska bara äta 1400 kalorier om jag vill komma dit jag ska också...

Än en gång har jag också ätit en av dom godaste sakerna. Dom har en kokbok som heter  Now Eat This! Den innehåller 150 maträtter under 350 kalorier. Och idag blev det pepper steak. Så vi grillade paprikorna, tog sedan bort skinnet på dom och skärde dom i bitar. Samtidigt fixade mormorn några blodiga stekar och såsen. Vilket var lök, chicke broth, mjölk och paprikorna och lite annat. Alltså så underbart gott. Jag har märkt att man verkligen inte behöver ha pasta och potatis till mat, det räcker med något slags kött!! Inte för jag inte saknar mammas och pappas gratäng. Men det är kul att lära sig äta nytt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback