niagara fallen och bita sig i läppen tre gånger på samma ställe

Godmorgon!

Ja, nu har jag äntligen anmält mig till en kurs här i staterna. Min värdmamma, Maggan, vill ju jättegärna att jag skulle tagit en kurs där jag får träffa mer amerikanska människor, men jag kände att den kursen till Niagara fallen är på 4,5 credits och så får jag ju se något super häftigt!

Om några dagar kommer jag få ett mejl där jag bestämmer om jag ska bo på Kanadensiska sidan eller den Amerikanska och så klart kommer jag välja den Kanadensiska. Varför? Jo för där får man gå ut när man är 18 år! WIHOOOOO, festa lagligt! Just nu är vi fem tjejer totalt som jag känner som kommer åka på samma kurs.
Så jag tror att det kan bli riktigt bra drag! :D  Den 1 juni bär det av för en weekend! :)


Jag tror också att någon högre makt straffa mig igår för jag köpte mina favorit popcorn. Jag bet mig i läppen, på samma ställe, tre gånger! Fattar ni att det gjorde ont? Men nu är det ungefär 26 dagar kvar tills jag åker till Vero Beach, så jag får dra ner och försöka hålla mig borta nu. Fast jag tränar ju faktiskt väldigt mkt!!! Go LISA för det iaf!!

Kommentarer
» Nettan

Niagara fallen är helt underbart!

Hoppas du har tid att stanna till kvällen så du får se vattenfallen skimra i olika färger. Åk gärna båten också som åker precis vid vattenfallen, coolt!

2012-02-28 15:24:15
URL: http://nanette.blogg.se/
» Kicki

Fan vad naaaajs!!! :D

2012-02-28 17:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback