känns i kroppen

Inte för att jag har träningsvärk.. men jag känner att jag gjort andra saker än att bara springa.
Började dagen med att gå upp kvart över sju. Kilade till gymmet och körde 15 minuter på crosstrainern. Sen var det ett 30 minuterspass med vikter. Jobbigt var det kan man säga. Efter det så körde jag 45 minuter på crosstrainern
Vet inte om jag ska ta ett pass imorgon. Ska nog vila musklerna lite. Men ska iaf gå dit och köra lite annat.

Jobbet började med att Madeleine störtbölar när hon ser mig istället för mamma.. Blivit så rätt ofta på senaste.
Men vi tralla hemåt, M klev i hundbajs!!! Jippi. Det är nog fan det värsta med att bo här. Alla stackars hundar som bajsar på trottoaren och ägaren inte tar upp det.... Sen så lekte vi lite och baka.

Nu sitter jag här och har inget att göra. Är trött.. kanske inte så konstigt om jag gick upp vid sju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback