hoboken, brand, semla och kanske en och annan kanelbulle

Tjenare!
Nu har ännu en helg flygit förbi. Igår(söndag) så började jag dagen med ett träningspass på gymmet. Fy fan säger jag bara, som vanligt nu förtiden. Svetten bara rinner på mig alltså. Sen så chillade jag lite här hemma. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde ens. Jo jag sov i en timme eftersom jag gick upp rätt tidigt.

Sen vid fyra tiden började jag dra mig mot Lina och Malin ute i Hoboken. Den familjen Lina bor hos hade jag en matchning med. Lite ironiskt faktiskt! För då tacka jag nej till dom för jag inte trodde jag skulle kunna bo så nära staden... Och nu bor jag här.. haha. I alla fall. Dom hade varit och handlat mat och det bjöds på tacos! MUMS. Vi satt säkert vid matbordet i en och en halv timme och bara snacka. Sen gick vi upp till Linas våning. Eget kök och allting! Så lyx. Så sitter vi och pratar vid bordet. Helt plötslig så frågar Malin om det brinner. Och Lina svarar att det bara reflekterar sig i fönstrena. Men både jag och Malin stod stilla och det rörde ju sig verkligen. Vi sprang upp på balkongen och ja visst så brann det. Och vad händer sen då? Jo dunk dunk dunk... Lina trilla i trappen...... skadeglädje?( Jag har inte garvat så mkt den som jag gjorde denn här kvällen på länge!!) Huset låg inte alls långt ifrån Linas. Så nu har man sett sin första levande brand, for real, för första gången.

Vi pratade lite om att plugga här också. Maggan min värdmamma vill gärna att jag ska läsa någon riktigt kurs. Men jag tror inte jag orkar det. Så jag kommer antagligen joina Lina och Sandra när dom ska till Niagra Fallen i Juni. Fast kursen började 22 april om jag inte minns helt fel på söndagar, så det funkar ju.



Sen idag då( måndag) så var jag också ledig. La mig inte förrän två igår natt, så när väckarklockan ringde vid kvart i åtta, var det nog på första gången på väldigt väldigt länge som jag snooza.. till åtta iaf.. haha.
Sen käka jag lite jordgubbar och efter drog jag till gymmet igen. Svettades som en apa idag igen...

Skypade med mamma. Vi pratade närmare en timme och det var trevligt. Hon nämnde att jag måste skaffa bil när jag kommer hem... fan haha.. Sen så ska jag börja plugga hösten 2013 har jag tänkt så måste fixa med komvux också efter skit jävla bajs omvårdnadslinjen sög ggetpung... Men men..
Och så håller dom på att renoverar vardagsrummet! ÄNTLIGEN!!! Så ska dom fixa köket i sommar också, jiipppppi ;D

Vid ett tiden mötte jag upp Malin och Lina igen. Tanken var att vi skulle gå Natural History, men det var så mkt folk så vi sket i det. Travade neråt mot svenska kyrkan, satt där från säkert två till strax innan fem och bara prata. En semla och kanelbulle blev det. Mycket trevlig helg har jag haft där jag umgåtts med två härliga tjejer!
TTTTAAACK!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback