extra hem 2.0

Skrev ju ett inlägg om mina extra hem för ett tag sen och jag glömde ju en utav dom absolut viktigaste:
Margareta och Kennet. Min pappas moster och hennes man, min gammelmoster. Dom kan jag alltid komma till om jag måste vänta på bussen eller vad som helst. I nian levde jag nästan där. Var i alla fall där nästan varje helg.
Saknar potatisplättar och riktiga pannkakor. Men jag har redan gått över 4 månaders strecket och om lite mer än en månad så ligger jag i Florida och har det bra. Så pannkakorna får vänta.

Reminder till mig själv också är att skicka hem kort till nära och kära. Alla hjärtans dag var det i tisdags.
Jag älskar min familj. Så mycket som jag och min pappa har bråkat genom åren bara för vi har samma temperament. Haha det är nästan skrattretande hur jag var förut. Måste faktiskt säga att jag har växt upp. Men det började redan när jag blev själv barn hemma i skogen. Jaja...

Till mina favoriter, ni vet vilka ni är, happy valentine's!!! Jag saknar er alla det ska ni veta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback