crunch!

Hej på er!

Idag så mötte jag upp Anna för att testa ett gym som ligger alldeles i närheten. Vi kom dit vid nio och vi båda började med 20 minuter på crosstrainern. Sen testa vi lite maskiner. Körde armar och ben mest. Kändes riktigt bra!
Sen vid halv elva så var det Ultimate Conditioning och jäklaranama vad jag svettades. Så skönt att få träna av sig ordentligt och inte bara springa. Så idag för första gången i mitt liv är jag medlem på ett gym. Det är dyrt.... vilket inte är så konstigt eftersom det är i NYC, men då får man ju se till att göra det värt det. Sen är det ju bra, för då tycker jag att det är billigt hemma i sverige sen! :D Så imorgon ska jag köra ett till pass i 30 minuter. Sen någon dag ska jag köpa mig nya träningsskor :)



Jobbet idag gick superfort. Började vid ett och tog ut barnen till parken i en timme. Sen åkte jag, Madeleine och mormorn iväg till ballet. Hon var så fin när hon dansa. Kom hem vid tjugo över fyra och då bada vi. Sen åt vi mat. Barnen har börjat äta det vi äter på kvällarna och Declan har det ganska så svårt med att testa lite nytt.. Men som tur var när chokladtårtan kom fram så testade han fisken i alla fall. När vi var klara med det så var det sovdags direkt.

Welll see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback