är i något av mina extra hem!

Godmorgon.
Just nu befinner jag mig i Southampton igen. Solen skiner och nere i köket görs det bullar. Så tyvärr kommer det nog bli en bulle idag. Men efter den här helgen är det slut på det igen..
I alla fall..

Sitter och tänker på alla "hem" jag har. Jag är ju en sån person som väldigt lätt känner mig hemma hos andra.
Så först och främst hemma med mamma och pappa, sen hos Amanda och Henke, hemma hos Jennifers föräldrar, Kickis lya och Angelicas hem. Alla dom skulle jag kunna säga är mina extra hem. <3

Jag längtar tills nästa helg för då ska jag ut till Josefin!! Hon har ju flyttat ut på Long Island! Så då ska vi hitta på något roligt. Vi ska förhoppningsvis till Ikea! :D Fast först måste jag prata med deras familj. Så får se om det blir skype med dom eller att åka ut dit på en liten visit! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback