119

Igår så möttes jag av den härliga nyheten att mamma, pappa, Amanda och Henke hade bokat biljetter hit!!
Den 21 juni kommer dom komma och hälsa på mig. Jag längtar så mycket. Dom kommer förhoppningsvis bo här hos mig i lägenheten, för familjen är borta och Tim säger att det inte ska vara några problem! 5 dagar ska jag bara få visa dom runt och umgås med dom!!! ÅH <3

119 dagar är det kvar nu. Det är mindre tid än vad jag har varit här, så det ska nog gå fort.
Amanda har redan bestämt att vi ska se en bio här. Haha det är väl egentligen inte det man ska göra kanske, men vi ska ju också såklart se alla, eller kanske inte alla alla, turistattraktioner. Herregud, jag har inte ens sett mycket än. Tror jag blir bättre på det när det bli varmare. Blir finare bilder då också :D

men 119 dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback