somewhere only we know

Hej på er!!
 
Igår var det dags för ännu ett Au Pair möte. Jag åkte in till Sag Harbor vid sex tiden. Signade in mig och sedan gick jag och Malin för att göra andra saker. Vi åkte till en carnival, men där var det bara småttingar och deras föräldrar. Vart håller folket i min ålder hus?? Festar säkert all day and all night. 
 
Vi satte oss sedan vid hamnen och kollade på solnedgången. Riktigt fint var de. Vi prata om att åka hem och sånt. Det är så lätt att prata med andra om Au Pair livet. För oftast förstår inte någon annan hur man har de, även om man inte är i samma sits, så förstår man.
 
Idag, så vakna jag med ett leende. Jennifer, mina bästis, har tagit körkort!!!!!!!!!!! Grattis Grattis. Det är du så värd. Och jäklar vad jag ska låta dig skjutsa runt mig sen när jag kommer hem!!!
 
Var ute på 1timmes PW/Springrunda imorse. Vaknde tio över sex.. Sen åt jag frukost och slockande framför datan igen. Rätt skönt. Har legat ute i solen nu i 45 minuter. Men man svettas ju som jag vet inte vad.. Så det är jobbigt. Vill heller inte åka till stranden varje dag.. Okej, nu ljuger jag, jag pallar helt enkelt inte..Har varit på stranden kanske 4 gånger.. hahaha
 
Idag väntar jobb och senare ikväll ska jag åka hem till Linnea!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback