paniken man ser när någon blir nypt av en krabba

Hejsan!
 
Igår var en halvlat dag. Låg i min säng tills klockan blev runt tolv. Sen gick jag ut och la mig i solen i väntan på att Linnea skulle komma förbi på en PWrunda. Vid 14:20 var hon är. Så mkt roligare och skönare att träna med någon. Vi gick i lite över en timme. Sedan åkte vi nedcabbat i hennes bil, lite nice, mot Long Beach Noyack. Så skönt att få bada lite. Sedan låg vi där och sola lite. Klockan var väl halv fem eller så. Sedan skulle Linnea gå ner och doppa sig innan vi skulle åka. Men precis som hon ska doppa håret så blir hon antagligen nypt av en krabba!! Gud vad jag skratta... Väldigt takigt.. men när något får panik och det inte är något allvarligt, så är det så roligt!! haha
 
Annars så gjorde jag inte någon mer nytta på den dagen. Låg och kolla The last house to the left. Såg den när den kom ut på Videotoppen. Grymt bra film, riktigt spännande är den! Så om ni inte sett den, kolla dirren!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback