our first american house party.... or not

Tjena!
 
Igår så spenaderades hela dagen med Malin. 
Eller först och främst vaknade jag vid sju. Somnade tio dagen innan, hungrig och låg och tänkte på tunnbröds rullarna på Ikea... Inte så kul. Men igår, lördag, var det i alla fall Madeleine och Declans födelsedag. Så jag gick upp och grattade dom. Åt frukost medans dom öppna alla presenter. 
 
Efter de gjorde jag mig iordning för att åka med Malin till Ikea och Smith haven mall. Jag SKULLE inte handla något. Men man måste ha med sig pengar utifall att. Blev 3 tshirtar rikare och en klänning. Den ska jag ha på Sandras avskedsfest. Sedan for vi mot Ikea. Köpte min tunnbrödsrullar och mjukbrödkaka, herrgårdsost och hushållsost!!! MUMMA. 
 
Under dagen blev vi bjudna på fest av killen jag träffa när vi va ute en gång. Så vi tänkte att dit kan vi ju åka. 
Vid åtta tiden var jag vid Malin och sedan åkte vi mot Donken för att orka hela kvällen. När vi åker ut därifrån får jag bromsa för en bil som byter fil.. och sen börjar bilen gnissla.. Så jag fick ringa Maggan och fråga vad vi skulle göra.. Det sluta med att det inte blev en amerikansk fest utan att Tim fick hämta oss... Fy va jag skämdes... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback