kan det bli nästa helg nu!!

Hejsan!!
 
Överallt jag kollar så ska folk på kräftskiva idag. Alla kommer ha jätteroligt, medans jag sitter här och jobbar.
Det är en utav grejerna som är tråkigt med att vara här, när andra har roligt och en själv inte har de...
Men nästa helg, då blir det kräftskiva för min del också! Tack Sandra att du räddar mig!!! :D
 
Började jobba idag vid tolv. Eller ja, vi åt lunch då och sen åkte barnen iväg med sin pappa för att sova lite i bilen. Så jag hjälpte Maggan med sin fruktsallad tills ikväll och nu har jag ledigt tills dom kommer hem igen.
Så jag ska väl inte klaga på de när man har ett relativt enkelt jobb för stunden. 
 
Men ibland önska jag att jag var hemma i Sverige över dagen och fick ha så där himla roligt också!!
Vad tycker ni om min brutala utväxt då???? Snyggt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback