ive gotta be me

Hejsan!
 
Idag blev det ingen promenad eller springtur. Natten till idag, onsdag, så åska och blixtra det något otroligt. 
Sen imorse så regnade det grymt mycket. Istället tog jag en hel förmiddag i min säng... Undra hur många timmar jag har spenderat i min säng det här året????
 
Barnen hade kids yoga, så vi var dit och sen åt vi pizza innan vi åkte hem. Madeleine somnade i bilen, yes tänkte jag, men ack ack. När jag la henne i sängen så var hon inte trött helt plötsligt. Så nu 2 timmar senare har hon somnat!! 
 
Åh jag bara sitter och väntar. Väntar på att mitt liv hemma i Sverige ska börja, väntar på mina skor, väntar på att få åka in till city, väntar på att få köpa min jacka. Snart är all väntan slut!!!!!!!!!! :D
En bild från första gången jag var i NYC. Helt ovetandes om att jag skulle bo 15 minuter från Times Square.

Kommentarer
» Jossan

Så fort tiden går!:D
Vad konstigt för dig att komma hem till lilla Åker!:o
Vad har du för planer när du kommer hem?:D
Kram Josefine

Svar: Ja det har gått så himla fort! Satt och tänkte på att vi hade skickat mail till varandra och det känns som en månad sen. Hur har du det nu? :D När jag kommer hem blir det nog riagården och pappas jobb tills jag hittar mig ett fast. Jag vill inte plugga än för jag vet inte alls vad jag vill bli. Så jobb och lägenhet är det som gäller :D Kram!!
Lisa Gustavsson

2012-08-22 18:33:20
» Jossan

Jag har det bra, har varit hemma och jobbat, men ska åka tillbaka om ca 2 v! Skönt att du har lite jobb när du kommer hem i alla fall!:) Nej, vi är ju fortfarande unga, så man kan ju fundera ett tag på vad man vill plugga!:D Kul att du kommer hem!:D Kram

Svar: Har du? Över sommaren bara eller? Ja, det är väl inte det ultimata, men bättre de än inget alls.
Du får säga till när du kommer hem nästa gång så vi får vi se till att ses :D kram
Lisa Gustavsson

2012-08-23 17:05:21
» Jossan

Yes:) Absolut, ja vi får göra det!:) Kram

2012-08-24 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback