here comes the fighter

Hejsan!
 
Idag vaknade jag vid halv åtta. Gick ut för 1h och 20 minuters promenad. Kom hem och käka havrgrynsgröt med jordgubbar. Just nu sitter jag på altanten och skriver detta inlägg. Vi har soligt väder och runt 30 grader skulle jag kunna tänka mig. Även om det känns som 45 i solen... helt vindstilla där jag ligger också, så det känns ju som jag varit nere och doppat mig i poolen efter fem minuter i solstolen.. haha..
 
Idag börjar jag jobba vid två. Sen i helgen är jag ledig! Ska bli skönt. Jag hoppas på bra väder, så man kan hänga på stranden och spara in pengar!! Smart tänkt va? 
 
Men nu ska jag återgå till solningen. Vill bli brrrunn.. Är inte röd längre!! Yes! Fast jag tappar skinn i hela ansitket... mindre kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback