badminton

Tjenare!!
I onsdags så åkte jag till Linnea för en liten PW runda. När jag väl kom till deras hus så hade dom en badmintonplan. Så vi gick i 30 minuter och sen spelade vi lite.
Dagen efter resulterade de i lite träningsvärk i rumpan. Och jag är glad. Det var så kul att få spela en sport!! Man använder så många muskler utan att tänka på det. Så idag, fredag, ska jag till henne igen och spela lite.
 
Åh vad jag längtar till att kunna säga ÅH ÄNTLIGEN ÄR DET FREDAG!! För har jag aldrig riktigt fått den känslan. Men det är inte länge kvar nu tills jag är hemma :D :D :D Jag vet, jag är puckad, för jag kommer sakna det här så mkt. Men vem vet? Jag kanske åker tillbaka till NYC för att plugga eller något?? Inte på ett tag iaf, men vi får se.

Kommentarer
» Andreas B.

Det var en mycket vacker bild! Från Top of the Rock antar jag.
Jag hoppas att ditt år på den nordamerikanska kontinenten har left upp till förväntningarna!

2012-08-25 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback