90210

Hejsan hejsan!
Ja just nu är många av mina vänner hemma i Sverige på Beachen. Där har jag aldrig varit... känns ju så där. Hoppas ni har kul. Själv har jag inte slutat jobba än. Föräldrarna ska ut och äta, så jag får nöja mig med 90210 ikväll. Men jag klagar inte. Jag ska lyxa till det med en frukttallrik.

Idag var jag och barnen till parken och sen simmade vi i poolen. Nu kan Declan simma helt själv, ja en kortare sträcka då, och han är bara 4 år!!! Helt sjukt duktig är han. Madeleine är lite mer rädd av sig. Men hon har förbättrats så mycket också.

Imorgon ska jag och Linnea förhoppningsvis åka till outleten. Kanske blir en plånbok eller något annat från listan att bocka av. Det blir nog kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback