30 minutes or less

Tjenare!
 
Idag så vaknade jag vid åtta tiden och jag bestämde mig för att ta en morgonpromenad. Jag ska nog börja med det nu istället. För då har jag resten av förmiddag till att sola eller vad jag nu vill göra innan jag börjar jobba. 
 
Jobbet gick bra, bada i poolen lite, dom lekte i sandlådan, bada i vattenspridaren och sen puppetshow.
 
Fick mitt schema för Augusti nu också. Är ledig i helgen. Skulle egentligen vara ledig söndag och måndag. Så nu vet jag inte om jag kanske ska åka in till stan. Men jag MÅSTE verkligen spara pengar.. Så jäkla surt att leva fattigt.... Men det positiva var i alla fall att jag var ledig när Sandra har sin avskedsfest!! :D
 
Har nyss kollat klart på 30 minutes or less. Faktiskt en rolig film, fick mig några skratt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback