uppe med tuppen

Tjena!

Imorse blev jag väckt av Maggan som blivit dålig igen under natten. Så strax efter sju var jag uppe.
Tog barnen till skolan och idag var det inge skrik och bråk, utan det gick som fina fisken. Declan byggde med lite block och Madeleine gjorde ett rim-work. Sen var jag hemma någon gång efter nio igen.

Dagarna jag börjar tolv hinner jag inte ta något pass om det börjar 10.30. Först var faktiskt tanken att jag skulle sova ut, men det blev som de blev och nu var jag ju ändå uppe, så jag tog mig ett varv runt The Reservoir.

Sedan hämta jag barnen från skolan och skulle på Playdate med James. Jag tänkte väl att vi kunde gå till parken så jag hade packat min lilla "k" tygpåse fullt med tröjor, snacks, wipes och vattenflaskor. Men när jag väl möter upp dom andra Nannysarna så ska många gå till Childrens musuem så vi hänka på. CROWDED kan man ju säga att det var där... Shit tänkte jag hur ska detta gå. Men det gick bara bra. Vi var där till klockan tre ungefär och då blev vi erbjudna att äta mat hos James, så jag ringde och fråga och det gick bra. Väl hos där så lektes det mycket och sen åt vi pizza och tog en taxi hem.

Trötta var barnen idag. Somna fort som jag vet inte vad. Skönt ändå.

Vid nio tiden mötte jag upp Anna och Nicole på Starbucks. Vi har nu bestämt att vi ska ha som regel att ses två gånger i veckan. Om jag blir ledig på lördag så kanske Nicoles ska komma över på middag om jag inte ska på musikal med Lina och Sandra, (SANDRA OCH LINA, ni får också äta middag hos mig då, om ni vill :D )
Och så nu är jag här. Smsar med Linnea som jag ska träffa imorgon och äta lunch med i parken.
Ska bli 19 grader och strålande sol, så jag klagar inte!!!! :D


Tänkte att det här skulle vara ett kort inlägg men nej... hahaha


Kommentarer
» Cissi

Jag är så avis på att du bara kan gå ut ur huset sådär och PROMENERA för att träffa dina vänner. Här ute i skogen finns det inte på tal om nåt annat än att ta bilen. Måste vara en underbar känsla att bara kunna gå ut och se människor och inte bara en massa träd haha :)

2012-04-13 06:02:34
URL: http://ceciliawidenang.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback