surround yourself with friends who only call you superstar

Jaa, jag vet, det är dags för ett inlägg och det var dags för länge sen.  Jag trodde aldrig att jag skulle bli den som blev dålig på att uppdatera. Speciellt inte när jag sitter inne på datan varje kväll. Men så blev det...

IAF

Så har jag kommit hem från Florida nu, brunare har jag blivit om man jämför med hur blek jag var innan. Äckligt blek var jag.. Har nog aldrig, och då menar jag de, varit så blek som jag varit i år. Vi har haft kanon väder hela veckan. Grillat kött har ätits och även 3 stycken Magnum Double har fått kittlat gott i kistan. Även värt att nämna att de slank ner hela 3 chipspåsar tillsammans med ungefär 20 stycken chocolatechip cookies. Plus ingen träning på de. Så vad säger ni? Det lät väl riktigt bra? hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Det ända speciella vid gjorde utöver att bara få vara där var att åka iväg på en baseball match. Direkt när man klev in på stadium så kändes det verkligen som man var i USA. Dock var vi inte där en lång stund då det var otroligt varmt och barnen skulle aldrig klarat av mera. Men nu har jag sett lite och det vankas någon Yankees match i snar framtid!

Annars så har vi mest badat, Madeleine och Declan kan inte simma än så vi försöker lära dom för fullt. Jag kör på med mina ord som jag fick lära mig när jag skulle simma: SAFT, BULLAR och GLASS. Och det funkar Madeleine kör på med sina grodben. Riktigt kul att se. Så i sommar ska jag få dom att simma!! hehe
Ritat har vi också gjort en massa. Lekt på stranden och massa annat.

Jag fick med mig lite saker därifrån, men det bästa köpet var regnjackan för den behövde jag direkt när vi landa i NYC.

Jag måste hitta något sätt att tacka för den här resan för den var otrolig. SÅ underbart att få se lite nya ställen.











Annars då? Jo jag var nyss och kolla på The Hunger Games med Patricia. Den var grymt bra faktiskt. Hade önskat att den var lite längre och då var den ändå över två  timmar lång. I helgen blir jag långledig. Då vankas lunch med några från pappas jobb och sen påskmiddag med tjejerna. På söndag blir det shopping med Patricia.
Dock, hör och häpna, så ska jag verkligen försöka att inte shoppa. Måste spara nu tills Niagara Fallen, Kristin och Jennifer, och när mamma pappa Amanda och Henke ska komma. Vill ju ändå kunna leva när dom kommer!!!


Kommentarer
» Amanda

Åh du måste ha haft det underbart. Längtar så förskräckligt efter att få åka till dig nu! Ska bli så kul! Love.

2012-04-03 07:15:19
URL: http://amandiii.blogg.se/
» Kicki

Åh vad härliga bilder!!!!!!

2012-04-03 12:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback