sculpt and abs

Alltså, jag var på första träningspasset i månadags ju och allt jag kan säga är att mina ben är helt döda..
Jag säger ju alltid att jag vill ha träningsvärk, men det här är inte nådigt.. USchapusha...

Idag så gik jag i alla fall upp för ett träningspass, var så trött. Men det var bara en halvtimme så. Nu har jag legat i sängen en extra timme och jag börjar om en timme.

Ikväll ska jag möta upp Patricia. Vi var ju på bio och hon skulle köpa biljetter ur en maskin, men den sa att hennes kort inte funka. Så vi försökte några gånger till, tills vi tillsut gav upp och gick och köpte i kassan.
NÄsta dag har hon betalat för fyra biljetter utan att hon fik några. Så vi ska gå och lösa det ikväll!

Igår så möte jag upp Nicole, Anna och Teresa på donken. Satt där i någon timme sen for jag hem för att äta mina lantchips<3 åh så goda dom var. Nu tänker jag inte äta några mer chips härifrån, för dom är inte alls lika goda som svenska!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback