Kapuschong.... eh va?

Hej!

Ja, här kommer ännu ett ord som en av mina skånevänner säger. Vi stod inne på Zara och sa att hon inte ville ha den på jackan. Och jag kollar på hennes som om jag vore ett fån? Va fan är det, frågade jag. Men det är tydligen luvan på jackan.. Hur många visste om de?

Nu har jag i alla fall sett The Lucky One med Anna och Nicole. Boken hade jag ju redan läst så jag visste ju vad som skulle hända. Tyckte inte att det var någon höjdare och om det inte vore för Zac så skulle filmen inte vara någonting... haha. Men nej men serri, jag tror inte jag tyckt att den var bra om jag inte läst boken.

Annars då, allt flyter på, jag tänker på hemma, jag undrar hur allt ska bli när man kliver av flyget.. Fast nu får det räcka. Jag har bara snart 5 månader kvar. Niagara fallen 1 juni, Kicki och Jennifer 11 juni, Mamma Pappa Amanda Henke 21 juni. SOUTHAMPTON i juli-augusti. Det kan inte bli bättre??????????

Saknar P2!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback