I see you. Ive been waiting for a long time.

Tjena mina vänner.

Har haft en helt perfekt helg. Ligger nu helt slut i sängen. Precis kollat på BB och är glad över att Marcel åkte!
Ska för sjuttioelfte gången säga att från och med imorgon så är det slut på att äta dålig mat och snacks, så de så!

Igår så började jag dagen med att klippa mig. Klippte av en rejäl bit men det är ändå längre än vad jag tänkt mig så det är skönt. Så ska testa och locka håret i veckan och se hur det ser ut. Sen 3 tiden skypade jag med Jennifer, Kicki och alla som var där och förfesta. Fy va jobbigt det var. Men ändå så kändes det nästan som jag var där. Vid fyra tiden kom Sandra upp till mig och vi gick ut för att sätta oss i solen för att ta en drink.
Båda var lite nervösa för vi har aldrig satt oss på någon restaurang och tagit en drink. Ingen av oss är 21 år. Men vi hitta ett ställe och så fråga vi om det var okej om vi tog en drink i solen och dom sa att det var okej.
Så jag beställde, utan att ha en aning om vad de var( hade en tanke att det var en knallröd söt drink), en BLOODY MARY.......................................... Fy fan det vr ju tomatjucie ju...... Hur kommer man ens på en sån drink? Tänkte, ja den här får jag pina i mig, men jag klarade det inte så jag beställde in en Strawberry Margarita. Åh va god den var. Dessutom leggade dom oss inte så  det var så skönt :D





Kvällen fortsatte med att Lina, Emelie och Oliver kom. Vi åt köttbullar, första gången jag någonsin gjort det, prinskorv, ägg och potatis. Enkelt men gott. Sen satt vi mest och prata in till närmare klockan ett på natten så det var kul!


Imorse så vaknade jag upp och var lite nervös. Skulle nämligen träffa Cattis och Jennifer från Järna Trä. Det är där jag jobbat varje sommar. Första gången jag skulle få träffa någon hemifrån. Åhh... min mage när jag gick dit alltså. Vart tårögd när jag krama dom. Fick även min svarta jeansjacka och externminnet hemifrån. Så innan jag lägger mig ska jag kolla där!!

Sen blev det en heldag med dom. Så kul att gå runt och visa. Vi var nere vid pennstation för först och främst handla på Victorias secret. Men det var stängt. Men 2 timmar hann gå där. Sen gick vi till times square. Sen vidare mot top of the rock. Blev bjuden på lunch och så fick jag en New York Rangers tshirt, det var alldeles för mycket, så jag börja typ böla igen..  Sen tog vi oss varsin våffla i parken. Men det var så skönt att få träffa lite folk hemifrån. Fick ju verkligen smakbit på hur det kommer vara när familjen och vännerna kommer. Det kommer bli intensivt men kul :D



Gott kommer jag sova ikväll i alla fall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback