det bara fortsätter att vara bra

TJOO BRE.

Vilken underbar start på denna vecka. Både igår och idag har det varit så himla varmt. 30, JA TRETTIO, grader hade vi igår och inga moln på himlen. Igår, måndags, så började jag dagen med ett pass på gymmet. Lika jobbigt som vanligt. Har nu också sagt upp gymmet på grund av några anledningar. Dels för jag ska bo i Southampton 2,5 månader och det kostar 25 dollar att frysa det i månaden. Vilket inte är mkt pengar kanske, men för mig är de det och dessutom sa dom inte att det skulle göra det när jag skaffa gymkort. Sedan så i juni kommer jag ändå inte ha mkt tid att träna eftersom jag får besök från Sverige då. Därför vill jag inte lägga ner 90 dollar på något jag inte går på. Sen när jag väl kommer tillbaka till City så har jag bara en månad kvar här och det känns lite ovärt att spendera dden månaden på ett gym!! Fast det skulle iofs vara gratis men sista månaden är sista månden!!

Men som tur är så är det nu andra dagen jag ska möta upp Nicole och Anna för PW och lite styrka i parken. Vi har bestämt att vi ska träna på kvällarna nu istället för att sätta oss på ett fik! Så det är ju bra :D

Åter till det perfekta vädret. Efter gymmet så mötte jag upp Nicole och vi drog upp till hennes rooftop för att sola. Hann ligga där lite mer än en timme sen fick jag springa hem. SÅ VARMT. Började jobba vid ett och det blev en lugn dag. Vilket var skönt för jag var så trött.
Idag, tisdag, så lämna jag av barnen i skolan, vilket betydde en ännu tröttare Lisa. Mötte upp Anna och Nicole för att sola igen. Denna gång närmare två timmar. Och det bränner på gumpen nu som Anna säger... haha.

Och här är en kluring, vad betyder ordet LIPA? ;)

Kommentarer
» Amanda

Lipa som att sticka ut tungan eller gråta? Eller menar du lipa ska vara på engelska?

2012-04-18 07:19:15
URL: http://amandiii.blogg.se/
» Therese

på svenska betyder det gråta:)

2012-04-18 10:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback