blyger

Tjenare Mannen!

Jag har aldrig kollat på Solsidan, men nu har jag äntligen börjat och jag garvar sönder alltså. Det är så himla bra.
Igår innan jag skulle lägga mig var jag tvungen att kolla på det klippet när Alex skriker schas åt Ove. Assså, jag har nog inte garvat så mycket på länge.

I onsdags vart det en impuls klass på gymmet. Och igår, torsdag, så körde jag spinning. På kvällen igår så mötte jag upp Nicole för en PW. Alltid lika skönt att prata, att gå dock... inte så mkt. Har aldrig varit min grej ( det vet väl du Kicki... hahah). Så efter ett halvt varv börjar jag klaga.. Men jag går ändå klart. Vi brukar gå 5 kilometer.

Sen står jag alltid kvar och snackar med mina doormens. Om allt möjligt. Igår kom min katt Blyger upp och dom skulle försöka säga det... HeRREGUD.. hahah dom har verkligen inte det uttal som oss. Skrattattack fick alla där nere!.

Idag ska jag åka till Hamptons. Vi ska stanna vid Ikea och köpa lite grejer också. Sen så kommer jag hem hit imorgon och då blir det vinmys med tjejerna och middag. Så det ska bli riktigt nice :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback