Att köra bil

Hemma i Sverige var det inga konstigheter alls. Och från början var ju tanken att jag skulle köra bil också i min förra värdfamilj. Men sen så blev det ju som de blev. Jag flyttar till New York och där inne behöver vi ingen bil.
Men här ute i Hamptons så behövs de. Så nästan varje gång jag har varit här ute har jag kört lite bil. Manuell är det också <3 Men jag har aldrig kört med traffik runt om mig.

Förra helgen jag var här så åkte vi till affären och jag memorera vägen dit. Så idag när jag fick gå på break så tog jag mig en sväng och körde hela vägen till affären. Vilket kanske är en 10 minuters bilresa. Det enda som hände var att när jag skulle parkera svänger jag in till platsen och kollar inte fram och då får jag några ord sagda till mig... haha. Men annars gick det såååå bra. Alltså ni fattar inte hur skönt det var. ATT FÅ KÖRA BIL ÄR ETT TREAT! :D


Kommentarer
» Amanda

Haha och där var en bild på mig! :) <3

2012-04-28 09:53:24
URL: http://amandiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback