6 månader gjorda, 6 månader kvar

I någon vecka nu så har jag verkligen tänkt otroligt mycket på om hur det kommer vara att komma hem.
Imorse vakna jag ungefär en timme innan jag skulle upp och tänkte mera. Jag tror att jag kom fram till att jag inte vill hem, men ändå vill jag. Skulle så gärna ha den här staden så mycket närmare. Typ 2 timmar bort eller något.
För vad finns det att göra i Åkers Styckebruk liksom?..... Inte mycket i alla fall...

Men visst längtar jag hem. Men vad ska jag göra? Det är den stora frågan.


Idag fick jag ta barnen till skolan. Tanken var att Maggan skulle med, men när jag kom upp imorse så var hon sjuk så jag fick ta dom själv. Och så klart börjar Declan gråta och vill inte gå till skolan. Men efter mycket om och men så fick jag och Tim med han ner i Lobbyn, sen var det ju liksom ingen återvändo. Men det gick fint att ta dom till skolan. Så nu är jag ledig tills tolv, sen ska jag hämta dom igen. Ska med Madeleine på ballet idag vilket är skönt för tiden går så fort när man gör såna saker.

Ikväll blir det AMERICAN REUNION med Nicole, Anna och Linnea troligtvis. Eller jag måste se den, för nu har jag hållt mig sen i fredags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback