two weeks left

Hejsan!
Nu sitter jag här hemma i mitt vardagsrum. Snart kommer jag inte vara här på ett år.. Det känns så grymt konstigt!
Idag fick jag hem lapparna man ska sätta på sitt bagage. Jag hoppas verkligen att mitt kommer fram ordentligt. Måste snart börja provpacka lite. Vet inte alls vad jag ska ha med mig. Kommer nog ta med mig min vinterjacka i alla fall. Så man har något att börja med. Fick en lite förtidig avskedspresent av Amanda i lördags. En stickad tröja från serious sally. Den är stickad som usa flaggan. Jättefin är den, så den ska jag ha och mysa med på planet. Tack så mycket älskade Amanda <3

Helgen som har varit var awesome, som vanligt nu känns det som!! Bästa två månaderna i mitt liv alltså <3
Tänkte köra vit helg nu i helgen. Men det blir nog inte så för det är sista matchen med laget för säsongen och på ett år så då vill jag fira att vi kommer trea!!!!(minst) Så jääääävla bra vi är från att gå från 5an till 3an på två år och komma trea :D



Kommentarer
» Amanda

Klart att du skulle ha den tröjan. :)

2011-09-26 19:27:59
URL: http://amandiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback