epic fredag!

Tjenare!
Vilken helg måste jag säga. Den har varit riktigt rolig. Började med att jobba i fredags och sen efter det åkte jag hem till Jennifer där Mimmi och Jejje var. Vi snyggade till oss och klädde på oss våra sexiga outfits. Sedan drog vi ner till fotbollen och mötte 10 snygga killar i bara suspensoar!! Det gick väl inge vidare men några goda skratt fick man.
Efter vi var klara där så gjorde vi ordning oss och då kom även Angelica och Kicki till Jennifer. När alla var klara drog vi till hockeyhallen och föra lite där.. sen drog bussen vidare mot Eskilstuna. Kvällen går inte att beskriva!!
Hahaha det är  verkligen EPIC! Allt som finns att hända hände!! Jag och Kicki kom inte hem förrän kvart över fyra och man mådde ju när man vakna..

På lördag var det dags igen.. Dock blev det inte lika länge som vi trodde. Jag och Kicki drog hem vid halv ett och somna vid två. Så skönt måste jag säga. Sov till tolv dagen efter och sen var det dags för match!!! Vi vann den med 0-6, så jäla bra, även fast vi gör en utav våra sämre matcher..

Kommer verkligen sakna helger som denna!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback