bio på en onsdag

Godmorgon på er!!
Igår så var jag och Kicki upp till Skärholmen för att shoppa lite grann. Var tvungen att ha något nytt till mina två helger kvar här i Sverige. Det gick lite trögt att hitta något men tillslut blev det en till kavaj från H&M. Sen hittade jag två linnen på Monki.

När klockan blev strax innan åtta så drog vi vidare till Heron City. Vi kollade på Crazy, Stupid, Love. Riktigt bra film måste jag säga. Den hade skratt och en riktigt snygg kille med. Ryan Gosling in my heart.. hahaha. Fast det rroligaste var att dom visa New Year's Eve trailern innan filmen och jag försökte se den trailern på dagen. Den verkar så jäkla grym. Satt och rös hela trailern. Den är uppbyggd som Valentine's Day. Måste se den sen !!!

Men sen när vi ska åka hem händer det värsta... Blev så arg på mig själv!!! När vi har kommit en liten bit på motorvägen har dom stängt av för att dom bygger. Och eftersom vi brukar åka fredagar så har ju det aldrig drabbat oss. Så vi får köra in på någon liten landsväg. Vi följer efter några bilar och har några bakom oss. Sen kommer vi till en korsning och den första svänger och vad gör vi, jo följer efter.. Fel val för vi hamna i Rönninge............... Åker tillbaka och åker ännu mer skogsväg och efter ett tag kommer vi äntligen till Södertälje, varav vi kör på motorvägen mot Stockholm...................... FAN VAD LACK JAG BLEV.... Har man inga hjärnceller eller????? Så jag får köra samma jävla väg igen.... USCH USCH USCH!!!! Men sen börja jag och Kicki asgarva hahahahah

 

Är rtt trött idag, så jag är glad att vi slutar fyra idag :)

 

 


Kommentarer
» Amanda

Haha, du och jag min kära syster, ska inte köra i Stockholm egentligen.. :P

2011-09-29 20:39:39
URL: http://amandiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback