Ambassaden imorgon

Tjaa!
Imorgon är det dags för ambassaden. Jag har nog ringt Cultural Care 5 gånger idag för att kuvert jag ska ha med stämmer. Jag har köpt frimärken för 70 kronor, men det ska egentligen vara 67 kronor. Men dom sa på CC att det gör inget om det är för mycket. Måste gå upp tidigt imorgon, vet inte än om jag ska åka med pappa eller mamma ner. Tåget går 06:40.. sen ska jag ta en buss till ambassaden. Kommer några minuter innan jag ska vara där och vad jag har kunnat läst på andra bloggar så är det kö vilken tid man än kommer. Sen ska jag på förberedelsemöte klockan elva :)
Får se när jag blir klar för då kanske jag hinner leta present till Allison innan mötet. Det värsta är att jag börjar känna mig krasslig.. Även om jag är sjuk måste jag dit. Annars förlorar jag 1000 spänn... Så håll tummarna för mig att jag mår i bättre!!!

Jag kanske ska göra ansiktsmålningar på Järna Trä så jag övade lite på mig själv.. haha

Kommentarer
» Elin (Amands kompis)

Hej Lisa,

Tänkte bara säga att det stämmer det där med kö-tiden. Jag var där innan jag åkte och pluggade till New York. Hade tid kl. 11. Fick stå och vänta säkert två timmar. Var fett otrolig att jag hade missat min avtalade tid, men det kommenterades överhuvudtaget inte. Sjukt. Men så funkar tydligen alla statliga myndigheter i USA. Man får helt enkelt bara vänta. Lycka till! /Elin

2011-09-12 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback