var är min kabukiborste???

hejsan!
Idag blev det en lång dag.. och den är inte slut än! Jag har klippt och slingat mitt hår hos Carola. Det blev as bra som vanligt. Och nu när jag förhoppningsvis inte kommer tvätta håret där det blir gult av vattnet så kommer det fräschare ut längre. Köpte även en produkt mot torr hårbotten, den är grymt skön och jag hoppas den kommer funka. Sen fick jag även mitt schampoo för 60 kronor(mamma betala!!! tack <3) för dom hade ändrat lite utseende!! Så nu slipper jag det dåliga schampoot. Sen åkte vi ner mot stan och jag lämna in mina jeans på jc för att sy upp dom. Sen gick vi runt och kollade lite. Gick in på Body Shop och köpte mig en foundation! :D  Det enda problemet nu är att jag inte hittar min jäkla kabukiborste.........Som jag vet låg in min partyväska och jag la ur den därifrån för några veckor sen. Men nu är den spårlöst borta :((((( Får väl köpa mig en ny imorgon... fast jag har inte råd........................................

Så här blev håret iaf

inte en rättvis bild, men jag gillar flätorna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback