tankar

Hej på er!
Måste börja detta inlägg med att hälsa till Emelie Hellqvist. Hon ringde mig idag och vi hann inte prata länge eftersom det var till min telefon. Men hon var så söt och sa att hon ville höra min röst! Saknar dig! och tack för det lilla samtalet! <3

Nu är det så att det har hänt lite tråkigheter. Vet inte vad jag kan skriva men stämningen i huset är inte bra.. Så jag hamnar lite i kläm känns det som.. Det är som att jag hamnar emellan och är den som får lyssna på allt. Och jag är inte här för det. Jag vill ha kul, uppleva USA, men just nu vet jag inte. jag vill definitivt inte åka hem. Men andra alternativ har jag börjat tänka på. Nästa torsdag har vi möte med LCCn så då får vi väl se hur det blir.

Lite roliga saker har jag gjort idag!! Shoppat!! Köpte två par jeans, Levis curve ID, men ett par blev fel så måste åka och byta. Vita converse i barnstorlek, dom är kortare i skaftet men billigare ;D, lite doft grejjer till rum. Köpte även dom har fotbollsbyxorna john bauer ofta har, dom som blir tajtare i vaden och en tränings tshirt. Köpte lite nagellack och armband. Två plånböcker också. Amanda blev så avundsjuk när hon såg dom... Så jag kanske köper en till henne imorogn om jag hinner upp ditt och byta jeansen.
jeansen, 31 dollar... så typ 230 kronor!!!!

och fotbollsbyxorna :D

nagellacken

tänkte köpa dom här också!!! haha

Kommentarer
» Amanda

Heej! Var i usa köpte du de jeansen? Hemma kostar de ju över tusen kronor haha, hade varit så snällt om du ville svara. Ha en bra dag

2011-10-22 00:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback