sammanbrott....

Godkväll.
Idag hade jag min första riktigt jobbiga dag. Som sagt så händer det väldigt jobbiga saker i familjen nu. Och jag har pratat med min familj och vi har alla sagt att det kanske bättre om jag letar efter en ny familj.. Men idag i alla fall så ringde jag min LCC och hon berättade massa saker och jag typ bröt ihop.. Hon ska komma imorgon istället för på torsdag så det är ju bra. Både Nickey och David ringde mig och hade väl lite panik dom också. Jag har absolut ingen aning om hur det här kommer sluta.. Imorse ville jag hem (vet inte om det var för jag kom in i den roliga veckan, men men) och nu vet jag inte riktigt vad jag vill.

Om jag skulle välja att gå in i rematch så lämnar jag familjen i en ännu jobbigare situation. Men det här ska ju ändå vara året som jag ska minnas som det roligaste! Inte bara jobbigt.. Och så har jag haft kontakt med den här familjen så länge. Så om jag skulle byta skulle det kännas skit konstigt... Jag vet inte ens om jag får byta eftersom man måste ha bra anledningar. Eftersom det bara gått en vecka så är ju allt så nytt också. Fast jag känner mig helt tom inuti och som om att jag vore en robot på repeat mode...

Jag har inte träffat något roligt folk heller.. Jag är helt själv på mitt rum typ och det är ju just det man inte ska vara!!
Aja nu vet nu hur läget ser ut just nu!

Hoppas att bloggen funkar som den ska nu också och att det inte är blockad för vissa! Om den är det och ni ser inlägget tillfälligt, kommentera!!!

Kommentarer
» Irene Rosendal

Hej Lisa !Fy vad tråkigt för dig med en sån början i familjen. Det är jättesvårt att ge dig råd om hur du skall göra men jag hoppas att det löser sig på nåt sätt så du kan stanna kvar så du får ditt år i USA. Du har ju som du säger känt familjen länge men det verkar ändå som att det finns giltigt skäl att byta familj för du är ju ändå i början av ditt år. Jag känner verkligen med dig och vara själv som du är nu och reda ut vad som är bäst är inte lätt för dig. Många varma kramr till dig från mig!

2011-10-23 09:16:22
» Anonym

Hej Lisa !Fy vad tråkigt för dig med en sån början i familjen. Det är jättesvårt att ge dig råd om hur du skall göra men jag hoppas att det löser sig på nåt sätt så du kan stanna kvar så du får ditt år i USA. Du har ju som du säger känt familjen länge men det verkar ändå som att det finns giltigt skäl att byta familj för du är ju ändå i början av ditt år. Jag känner verkligen med dig och vara själv som du är nu och reda ut vad som är bäst är inte lätt för dig. Många varma kramr till dig från mig!

2011-10-23 09:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback