rematch

Tja!
Idag kommer jag med brinnande nyheter.
LCCn var här idag och jag har bestämt mig för att byta familj. Vilket betyder REMATCH.. Men jag gör det för min skull. Jag gilla familjen jätte mycket, men det som har hänt i familjen är inte den situationen jag vill arbeta in.
Jag känner mig inte glad när jag är här, mycket beror nog på vad som hänt i familjen och att jag inte lärt känna några än. Allt detta händer när man precis lämnat sitt hem och man kan bryta ihop varje minut.. Så det känns lite jobbigt. Men familjen rekommenderar mig till andra familjer så det är bra. Annars är det grymt svårt att hitta en ny familj.

Så läget ser ut så här just nu: Jag kan hamna vart som helst i USA. Vanligtvis har man bara två veckor på sig att hitta en ny familj. Men eftersom familjen och jag fortfarande kommer överens så kan jag stanna någon vecka längre om det skulle behövas. Men förhoppningsvis kommer det inte ta längre än två veckor.

Så USA here I COME!

Kommentarer
» Kajsa K

Åh vad tråkigt att det skulle behöva bli rematch för dig lisa! MEN jag är säker på att du hittar en ny familj och håller mina tummar för att det blir på östkusten nära oss andra, så vi kan ses i NY och sjunga empire state of mind! :) Keep us updated :) puss /kajsa kärnman

2011-10-26 03:52:11
URL: http://kajsakarnman.wordpress.com/
» Alexandra

Hej! Synd att det inte funkade for dig :/ Jag vet att det ar ganska manga familjer har uppe i Vermont som soker efter ny au pair och min LCC har bett oss att saga till om vi vet nagon som ar uppe for rematch. Vore Vermont ett alternativ for dig? Jag kan prata med henne i sa fall! Hoppas allt loser sig for dig! Kramar/ Alexandra Otterdahl

2011-10-26 15:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback