one week left!!!

Godmorgon!
Idag är det bara en vecka kvar tills jag åker. Vid den här tiden har jag fullt upp med att käka frukost, packa och kolla igenom allt en sista gång. Säga hejdå till huset och mitt rum. Min lilla älskade blyger också. Kommer bli jobbigt.

Helgen har varit awesome. I fredags så chillade jag och kollade på Paul. Haha så klockren film alltså!!
Sen i lördags så hade vi våran sista seriematch och efter den så tackade Toye mig för dom här åren och jag börjar böla direkt när han öppnar munnen... haha blödaren som jag är.. Sen efter det så åker vi hem och käkar på Karas, jag, Hellan, Madde, Ange, Mimmi, Jejje. Sen så börjar vi alla böla ikapp.. usch det måste ha sett hemskt ut.. hahah!!!
Men kvällen blev desto bättre. Hade en jätterolig kväll och den avslutades bra också :)

Igår så kollade jag på fotboll och hockey. Sen när jag kom hem så skulle jag ringa Nickey. Men jag väntade lite och sen vart det så att vi ringde varandra samtidigt. Vi pratade i 50 minuter ungefär och skratta och allt möjligt. Så nu känns det bra igen. Hon berättade också om tysken som är i min Au Pair grupp... hehehehhee han ska tydligen visa runt mig och grejjer!!!! :D tydligen är han rätt söt!! Sen sa hon också att deras grannkille går på collage och att när han kommer hem kan han också visa runt mig och presentera mig för hans vänner!!! Det ni ;)


Bästa tjejorna!!! I love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback