NEW YORK CITY- CHECK!

Hej bloggen!! Måste börja med att säga att min data krascha nyss!!!! Feta paniken fick jag… Det är så typiskt att det ska hända när man är här.  Men i alla fall.

Jag har varit i NEW YORK CITY!! Hur galet är inte det?! Det var skit grymt. Lite stressigt men det får man ta när man bara har några timmar på sig. Det som var lite till en besvikelse var vädret eller rättare sagt dimman som gjorde att man inte såg ett skit på Top of the Rock. Me n vad gjorde det när man skulle till Times Square? Alltså jag gick runt i T-shirt för att det var så varmt. Antagligen var det för alla avgaser, men det behöver vi inte tänka på nu. Jag har tagit massa bilder och några roliga filmer. Så jag ska lägga upp en film snart. Vi var på forever 21, Baja fresch, Sephora, M&M affären och lite annat. På ett sätt känns det så overkligt att vi var där för några timmar sen, men jag antar att det är den nya verkligheten! :)

Videon kommer senare så ni vet!!!

HUGS


Kommentarer
» Amanda

Men då.. Den är ju fan helt ny?! Har du provat att starta om den? Annars får du skriva ett mail till antigen där du köpte den eller till Windows så att du kan få hjälp.. Ser ut som att ni hade en perfekt dag annars, utom dimman! Puss

2011-10-14 07:23:04
URL: http://amandiii.blogg.se/
» Anonym

Lilla Lisa ! Härlliga bilder och vilka minnen du kommer att få. Även om det bara är för några timma så har du varit där.

2011-10-15 10:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback