mindre än en dag!!!

Nu jäklar är det när!!! Och det känns på alla möjliga olika sätt. Det är spännande, läskigt, pirrigt och ja konstigt! Det känns helt otroligt att jag är på ett plan imorgon vid den här tiden. Jag gillar inte att vara ovetandes om vad som kommer hända, kommer jag trivas bland annat, men jag går in med positivt tänkande!! Jag ska till USA, fattar ni?
För det gör knappt jag själv... hahah!!! På torsdag står jag där i Times Square medans allt här hemma är normalt.
Sjukt är ordet som passar in just nu. Imorgon USA!!!!!!

Helgen har varit underbar. Hade förfest med mina bästa vänner. Tack alla som kom och gjorde min kväll grym!!
Något jag har gjort mycket är så klart att böla... Men det måste man när man inte ska träffa dom på ett bra tag. För dom är värda att veta att jag tycker om dom otroligt mycket!!!!!!

Allt är nästan klart nu, det är bara necessärena som ska klämmas ner i väskan och då menar jag verkligen klämmas. Jag trodde inte ens jag skulle fylla den, men det kan jag lova er att jag har gjort!

Jag ska försöka skriva imorgon innan jag åker. Det blir i alla fall den klassiska statusen på facebook: USA HERE I COME!!!!! fast jag ska personalisera den lite :D


Kommentarer
» Anna

Hejhej! Har följt din blogg ett tag nu, och jag måste bara önska dig lycka till! Hoppas, hoppas att du får ett super-duper-år!!!

2011-10-09 21:15:27
URL: http://kanskevuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback