fyra dagar

Godmorgon på er!
Har precis vaknat och jag ligger fortfarande kvar i min säng. Fast det blir inte länge till för jag måste snart springa ner till toaletten!!! Det är riktigt höstväder idag. Regnar lite grann och blåser. Tur att man inte ska vara ute så mycket.

Igår så var jag till Kenneth och Margareta ( min pappas moster), dom bjöd på potatisplättar. Det är så otroligt gott. Längtar tills jag ska laga dom själv. Jag var där i några timmar, prata massor och så noppade jag Margaretas ögonbryn. Jag fick även en present av dom. En almenacka. Tack så jättemycket det var välbehövligt. Det enda kravet dom hade var att jag ska skriva något i den varje dag om vad jag har gjort och sånt. Dock börjar den inte förrän 1 januari. Men jag får skriva en liten dagbok istället.

Sen åkte jag hem och gjorde mig lite mat och kollade Gossip Girl och Glee. Älskar dom serierna!!
Blev lite taggad så jag gick upp och packade lite till. Nu är en sida på resväskan fylld. Känns bra. Det jobbigaste jag tycker är vad jag ska ta med i handbagaget. Vi får ju inte tillgång till våra stora väskor på skolan så då måste man ta med sig kläder och sånt i handbagaget. Jag vill inte glömma något och att man har tvål och sånt så det rräcker.. haha

Imorgon är det fredag och då ska jag klippa och färga mitt hår :D:D:D Har inte färgat det sen i juni, så det kommer bli så fräscht!! Sen ska jag och mamma gå lite på stan tror jag. Måste köpa några trosor.

Sen är det helg.. Min sista i Sverige. Men den ska bli den bästa jag någonsin varit med om. För jag har mina favoriter runt om mig!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback