första helgen i USA

Gokväll.
Jag är trött så det blir ett kort inlägg. Tror jag. Igår så gick jag upp runt nio. Åt frukost, stekt ägg på en macka. Riktigt gott. Inte som att ha limpa dock. Men ändå :) Sen fick jag en liten rundtur i Stroudsburg och East Stroudsburg. Bergen är så fina!!! Jag fick lite tryck i örona för vi var högt upp. Löven skiftar färg jättefint här. Sen åkte vi till TJ-max.. Det är en klädaffär med märkeskläder för billiga priser. Kollade inte efter något till mig men Nickey hitta mycket till barnen.

Vi fyra var det dags för första besöket till kyrkan. Dom hade något speciellt evangemang och det var mycket annorlundare än vad det brukar vara. Men det var ändå coolt att se. Typ som i film. Sen åt vi pizza på ett ställe som heter Cici's. Det var gott :)

Idag var det kyrkdags igen. Typ i 45 minuter satt jag där och lyssna.. Men jag tror fortfarande inte på någon Gud.. hahah. Sen åkte vi hem och lekte lite. Packa upp mina saker. Prata med mamma och pappa på skype <3 saknar dom faktiskt. Dom satt och åt potatisgratäng och rostas <3 mmmmmm..
Vi åt rester.. hahah :D Men det var gott. Sen åkte vi till något glassyougurt ställe :p Skit gott :D
Måste börja träna. Ska nog göra det imorgon!!!!!
Men nu sovdags. Första jobbdagen imorgon.


Jag och Allison :)

Kommentarer
» Amanda

Låter som en bra första helg! Och hur mycket du än saknar oss så kommer du ha ett kanon år som du bara inte får missa! En upplevelse du aldrig får vara med om igen! :)

2011-10-17 08:10:17
URL: http://amandiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback