första dagen hos värdfamiljen

Godkväll på er. Klockan är just nu 22:57.
Den har dagen har varit super. Både nervös och rolig. Jag blev hämtad av Nickey på skolan. Tyvärr blev jag hämtad sist. Men jag visste att dom skulle vara lite sena. Men hon och jag satt och prata i bilen och vi stannade på ett pizza ställe i någon stad som ingen av oss visste hette! Så det var faktiskt lite roligt. Sen när vi väl kom till huset så blev jag nervös igen. När jag kom in så träffade jag David och Hope på en gång. Hope verkade ha varit exalterad över att jag skulle komma. Hope gav mig en rundtur av huset, visa mig mitt rum, hennes rum och allt annat. Chase sov, men han vakna rätt fort så jag fick träffa honom också.

Efter ett tag kom Allison hem och jag fick träffa henne. Jag tror hon och jag kommer komma överens super bra. Så det känns skönt. Vi gick en liten promenad med hundarna. Sen när jag kom hem igen så ville Hope gå upp på mitt rum och så sen målade vi lite. Matdags blev det sen och det bjöds på biff med potatis och sås. Gott meed riktigt mat!
Sedan smög jag upp för att hämta presenterna. Alla blev riktigt glada för sina. David och Nickey fick en skål formad som Sverige, plus en skärbräda formad som Sverige. Hope fick Pippi Långstrump boken och en mysig tröja med katten jansson på. Chase fick samma fast en annan bok och annan färg på tröjan. Allison fick två set med halsband och örhhängen från Guldfynd :)

Så det var min dag. Är grymt trött nu. Så vi hörs imorgon kanske..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback