day three

God morgon, gokväll eller vad det nu blir för er som läser min blogg!

Den här dagen har gått lika fort som den gjorde igår. Idag visade vi våra ”arts and crafts” för klassen och många hade gjort riktigt roliga saker. Jennie hade gjort sin egen lilla version av Miss Piggy.

Sen så tror jag att vi pluggade lite i våran workbook. Lite innan lunch blev vi uppdelade i grupper. Jag var i den om 2 åringar. För jag känner att jag ville lära mig mer om dom. Så jag och Michele gjorde om aktiviterer och mat. Sedan var det tre andra i vår grupp som gjorde om lite andra grejer. När alla var klara redovisade vi om det. En grupp som hade 3-4 år gjorde bästa redovisningen! Jag garva sönder. Jag har filmat det.. Men jag vet inte om jag får lägga upp det.. Sen hade vi International Sing-along. Vi svenskar gjorde Små grodorna ! haha Det var riktigt roligt faktiskt. Efter det var det dags för den roliga polisen att komma. John hette han. Grymt skön och bra redovisare är var man kan säga om honom. Han berätta dock en massa otäcka saker som hänt aupairer förut..

Så nu sitter jag här. Skriver just nu på word, för jag kommer inte in på internet….. Alla andra 89 aupairer försöker eller är inne på internet just nu.

Och imorgon då jäklar smäller det!!!! New York City!!!!!!!!!!! Det ska bli så otroligt spännande. Tyvärr så är nog inte vädret  bästa. Men vad gör det när man ska till ”the big apple”?!?!?

 

HAHAHA kicki, borta var jag i lördags? Jag tog shooten före saltet………… HAHAHAHAHA

Imorgon då blir det nog kul att läsa!!! :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback