vilken härlig dag

Tjenixen!

Vaknade vid halv åtta idag och hoppa direkt in i duschen. Sen åt jag lite frukost. Jag åt macka<3 har saknat det så himla mycket. Den här familjen har vanlig skivad ost hemma.. haha. Sen tog jagg en väldigt kort tur runt om här och fick ta ett riktigt fint kort på ett träd.

Sen så började jag jobba vid halv nio. Vi lekte inne ett tag och kollade på tv. Barnen var trötta, men efter ett tag gick vi ut och det första vi gjorde var att kolla om maskarna var kvar i burken.. En var det! Så vi letade nya. Men fort ändrades det till att bygga sandslott och göra geggamojja! Kul det också. Klockan började närma sig lunch så vi gick in. Idag blev det hotdogs! Mycket gott. Sen åkte vi iväg ett tag för att kolla in Jackson Pollocks hus. Tog ett tag att ta sig dit och så vart det stängt och man kunde inte se så mycket.. Men barnen somna och det var de vi var ute efter.
Tim berättade mycket historia om stället och vissa saker är så häftigt. Funderar på att plugga en historia kurs!

När vi kom hem så tog vi det lugnt i soffan igen. Dags att laga middag och idag blev det massa grillade grönsaker och revbensspjäll! muuums!! ;D
Så nu ligger jag här med en frukttallrik igen och lite goda chips! :D Ska kolla om sidereel vill funka idag! :)
Här är huset!


köket


ena badrummet

så gonatt och godmorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback