Thanksgiving Day Parade

Tjenare!
Just nu sitter jag hemma hos Josefin och chillar medans hon är med barnen och köper ballonger.
Dom har senaste dagarna har varit så kul. Att bara kunna chilla med en kompis. Jag är så glad att jag och hon träffades på ambassaden den 13 september! Och att jag flyttade till NYC så vi kunde hänga.
Hon kom i onsdags kväll till mig och vi käkade chicken faijtas och sedan gick vi ut en sväng. Ballongerna till paraden hade redan blåsts upp så vi gick förbi dom lite. Jag var så jäkla mätt att jag visste inte var ag skulle ta vägen så vi gick hem efter ett tag. Började kolla på Water for Elephants.. Men vi insåg snabbt att vi skulle upp vid halv sex och klockan var redan tolv då.. Så vi gick till sängs.
Vi vakna vid halv sex och gorde i ordning oss. Vi ville vara uppe tidigt så vi fick bra platser på paraden. Vi gick väl ungefär vid sju till starbucks. Åtta började vi typ leta efter ett ställe att stå på. Tillslut hamna vi på 72nd street och hade helt okej platser. Paraden börade vi nio och ballongerna började komma. Såg inte människorna som gick men allt eftersom så kom vi närmare och närmare. Jag stod ett tag på en subway ingång och såg riktigt bra. Men när det började närma sig slutet på paraden var vi framme vid husets kant. Så vi var skit nära :D Jultomten var så klart bäst!
Sen efter paraden kila vi lite hemma hos mig och så, sen åkte vi för att äta Thanksgiving dinner hos Josefins värdfamilj. Dom var så snälla att buda in mig också :) Det var mycket goda saker. Men turkeyn och potatismoset var det godaste.. haha. Efterrätterna var det inte heller några fel på. Lika mätt idag igen...
Vi åkte sen till ett apotek som har typ allt och köpte hårfärg till josefin. Så vi slingade hennes hår. Vi tänkte åka till Mallet eftersom Black friday börjar.. Men det öppnade fyra imorse... Så vi sket i det. Men n när hon har slutat jobba ska vi åka dit. KOmmer vara helt crazy!!!! Och ikväll... (Josefin vet inte än hehehheh) Så ska vi FESTA!!
Ska bli så jäkla grymt kul!!!! :D :D:
(BILDER FÅR NI KOLLA PÅ FACEBOOK, DOM VILL INTE LADDS UPP)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback