southhampton

Gokväll och godmorgon!

Nu är jag i huset i Southhampton och det är så fint. Mitt rum har en queensize bed och två jättefina lampor!! haha
Linnea, mormorn, lagade en sååååå god middag idag igen. Börjar bli lika bortskämd som jag är hemma av mammas mat <3. Det blev helt stek fläskfilé som stod i ugnen ett tag också med potatis och massa grönsaker. Känner hur nyttiga jag är på väg att göra framsteg. Blev dock en glass efter maten men vad gör de? hehhe

På vägen hit åkte vi längs med Atlanten, hur vackert som helst när man väl såg över sanddynorna haha..
Jag och barnen lekte litegrann ute, grävde i rabatterna och hitta mask så vi la dom i en hink :)
Sen blev det för kallt så vi gick in igen.

Imorgon jobbar jag från 09.30-18.30 eller tills barnen har somnat. Så det ska bli kul! Längtar faktiskt lite till stan redan.. haha vill gå på min första shopping tur. Men det kanske är tur att den dröjer, så jag har råd att köpa julklappar hem! :D Så mamma, pappa, Amanda(dig vet jag redan), Emma, Jennifer och Kicki ni får skriva vad ni önskar er :D


här är mitt rum i huset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback