NEW YORK!!!!

YES!!!!
Kan ni tro det? Lisa GEE(!!!) ska flytta till Upper West Side på MANHATTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Detta är helt sjukt, jag kommer få uppleva allt jag vill med min resa hit. Julskyltning i NYC, New Year in NYC, Människorna i NYC!!!!!!!!!!!!! träna i central park!!!!!! Familjen verkar helt underbar och jag kan inte ha hoppas på en bättre familj. Två barn i samma ålder är ju bara för bra. För då gillar dom och kan göra samma saker.

Imorgon efter jag jobbat klart ska jag åka upp till outletsen och köpa på mig långa cykelbyxor och vindställ så jag har att träna i :D SHIIIIIIIIIIIIT ASSÅ!!!


så här såg jag ut idag när vi gick bus eller godis!:D

Kommentarer
» Anonym

Åh så söt du är "lilla" Lisa.

2011-11-01 08:40:29
» Anna

GRATTIS :D

2011-11-01 12:20:47
URL: http://kanskevuxen.blogg.se/
» Amanda Sollén Bredberg

Åh, Grattis Lisa!!!

2011-11-01 13:06:57
» Margareta

Är det flickan från Trollkarlen från Oz??

2011-11-01 16:58:11
» Anonym

Härligt Lisa!!!!! Åh vad kul för dig. Kan ju nästan inte bli bättre än så, i alla fall rent geografiskt:)) Vi är inte ett dugg avundsjuka här hemma... Massor av kramar till dig /Anna Ö

2011-11-01 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback