Mamma fyller år ♥

Ja må hon leva!!! Min älskade mamma Tuss fyller år idag!
Grattis mamma!!!


Dagen har gått förbi fort. Började vid tio. Slängde in lite tvätt och lite mer tvätt. Har tvättat hela dagen.
Gick och hämta Declan och Madeleine, D somna i vagnen så jag och M tvätta lite och måla naglarna medans han sov. Sen har vi lekt lite, skrivit en liten önskelista och badat. Jag är ledig nu i helgen så det är skönt.
Tänkte gå och kolla på bio.. Twilight!! <3 men jag orkar inte. Ska se om jag kan hitta någon bra film på netflix! :)

(Inga besökare idag? Det var konstigt eftersom jag brukar ha några iaf!) hehehehe

Kommentarer
» Amanda

Jag är inne varje dag och läser så att jag inte missar något! Det är det första jag gör när jag vaknar! <3 Men däremot så går jag ju in från mobilen så det kanske inte registreras!!? Puss

2011-11-19 10:49:01
URL: http://amandiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback