ledig idag

Godmorgon!

Igår var en till väldigt lugn och enkel dag på jobbet. Barnen kommer hem ungefär vid ett och vi gick upp på en snoozepromenad vid halv två. Barnen är ofta trötta efter skolan så Maggan vill att dom ska vila lite. Så jag tog vagnen och gick ut och gick med dom i 1 h o 45m. Som vanligt är det bara Declan som somnar och Madeleine vill leka. Kunde gå i tshirt hela dagen igår.. När ska det bli kallt? Eller ska man inte tänka så? Jag vill ju verkligen ha snö på jul!

När klockan blir fyra så badar vi oftast så det inte blir så stressigt efter maten. Vid fem äter vi och vid halv sju går vi ochh lägger oss. Så jag slutar när dom somnar!

Så idag blev det lite ändring av schema. Så jag är ledig. Ska passa på att julhandla lite!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback